Toimitusehdot

WoolWomen Oy
Tampereentie 272
37560 Lempäälä

info@woolwomen.fi
www.woolwomen.fi

3131563-8 

Verkkokaupan tuotteita myy WoolWomen oy (y-tunnus 3131563-8 ). 

Verkkokauppa on helpoin tapa tilata tuotteitamme kotiin. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet.  Ilmoitathan aina puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi, jotta voimme lähettää sinulle tilausvahvistuksen ja toimitusilmoituksen seurantakoodeineen. Saapumisilmoituksen saat tekstiviestitse tai sähköpostitse. Asiakkaana vastaat, että tietosi ovat oikein ja ajantasaiset. Kaikki verkkokaupassa olevat hinnat sisältävät arvonlisäveron 10 % (kirjat ja lehdet) tai 24 % (langat ja muut tuotteet). Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Hyvä tietää WoolWomen.fi toiminnasta

  • Tilaaminen on mahdollista yksityis- ja yritysasiakkaille.
  • Tilaaminen ei edellytä rekisteröintiä.
  • Toimitamme asiakkaalle kuitin (tai laskun) kirjanpitoa varten (yritysasiakkaat). Tilausvahvistus sähköpostissa toimii kuittina tilauksesta. 
  • Tilaukset käsitellään normaalisti arkisin 24 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä, tuotteet lähetetään meidän omalta varastolta
  • Jos tilauksesi mukaista tuotetta ei syystä tai toisesta ole tarjota, ilmoitamme siitä sinulle viipymättä sähköpostilla tai puhelimitse.
  • Tilaajalla on aina kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Lue lisää palautusehdoista tämän sivun lopusta.   

Maksutavat

Verkkopankki, jonka meille mahdollistaa Paytrail oyj (2122839-7) joka toimii yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Yhteistyössä ovat suomalaiset pankit ja luottolaitokset: Nordea, OP, DanskeBank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-pankki, Aktia, POP pankki, Säästöpankki ja Oma SP.

Pankki- ja luottokortit: hyväksymme seuraavat korttimaksut: Visa, Visa electron, Mastercard, Diners club ja American express.

MobilePay on uusi maksutapasovellus, jolla helpotat entisestään maksamista. MobilePay toimii yleisimpien pankkien kanssa. 

 

Collector Lasku/Osamaksu

Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa

Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.

Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia

Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä.

Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.
 

Toimitus ja toimitusmaksut

Käytämme Postia kaikkiin kotimaan lähetyksiin. Toimitukset toimitetaan jokaisena arkipäivänä.

Toimituskulut:

Nouto:

Jos valitset Nouda tilauksesi myymälästä, ole yhteydessä, kun olet saanut noutoilmoituksen esim. sähköpostilla info@woolwomen.fi sopiaksesi noudosta. Nouto puodilta on ilmainen.

Matkahuolto:

Matkahuolto Lähellä-paketti kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään  pakettipisteeseen 1-3 arkivuorokauden kuluessa. Hinta 6.50€, Postikuluttomuusraja 120€

 

Kirje:

Kirje, jonka paksuus max 3 cm, paino max 0,05kg pakkausmateriaaleineen. Kirjeenä voidaan toimittaa esim. neuleohjeet puikkomitat ja muita pieniä tuotteita. Ei sisällä seurantaa, kuljetusaika n. 4 työpäivää. Kirjeen toimitusaika riippuu paikkakuntasi postinjaosta. Postipaketti on usein nopeampi ja varmempi vaihtoehto, joten jos tilauksellasi on kiire tai haluat seurata lähetystä, valitse toimitustavaksi postipaketti. 

Kirjetoimituksen hinta on 3,00€ sis alv 24%

Posti pikkupaketti

Postin pikkupaketti max 3 cm paksu, paino max 150g seurantatunnuksella suoraan vastaanottajan postiluukkuun, kuljetusaika 2-3 työpäivää. Voidaan toimittaa esim. pienet tavarat, puikot, EI LANKOJA ellei tuotesivulla erikseen mainita.

Pikkupaketin hinta on 4.90€

Postipaketti Suomeen:

Paketti, joka toimitetaan valitsemaasi Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin. Sisältää seurannan, kuljetusaika n. 1–2 työpäivää siitä, kun posti rekisteröi paketin kuljetukseen. Tilauksen saavuttua noutopisteeseen saat ilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla.

Postipaketin hinta on 7,90 €. 

 

Kotipaketti:
Postin Kotipaketti toimitetaan kotiovellesi sovittuun aikaan. Posti on yhteydessä vastaanottajaan lähettämistä seuraavana työpäivänä puhelimitse, tekstiviestitse tai sähköpostilla. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9-21. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys.

Kotipaketin hinta on 12,90

Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Manner-Suomen alueelle. Ulkomaille toimituksesta voit sopia meidän kanssa erikseen sähköpostilla.

Tuotteiden palauttaminen

Haluamme antaa mahdollisimman hyvät tiedot ja kuvat tuotteistamme verkkokauppamme sivuilla. Mikäli et löydä etsimääsi tietoa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tilausta. Joskus kuitenkin tuote ei sovi tarpeeseesi, voit palauttaa sen. Palautuksesta perimme postikulun 7,90 .   Palautusoikeus ei  koske tilausvärjättyjä lankoja, sähköisiä neuleohjeita eikä painettuja tuotteita kuten lehtiä tai kirjoja. Neulepuikkoja palauttaessa puikkojen tulee olla avaamattomat ja käyttöönottamattomat. Huomioithan myös, että palautettavat tuotteet täytyy olla ehjiä ja avaamattomia sekä myyntikuntoisia.

Palauttaminen, palautusehdot ja muuta palautuksesta

      • Palautusaika tuotteen noudosta on 14 päivää.
      • Tuotteet on palautettava käyttämättöminä. (Jos kuluttaja on vastaanottanut tavaran, hänen on kuluttajansuojalain 6 luvun 23 §:n mukaan säilyttääkseen peruuttamisoikeutensa pidettävä tavara olennaisesti muuttumattomana.)
      • Tuotteeseen voi tutustua, mutta kuitenkin siten, ettei tuotteeseen synny mitään käyttämisen jälkiä tai vahinkoja. (Hallituksen esityksen (HE 79/2000) mukaan kuluttaja voi peruuttamisoikeuttaan menettämättä tarkastaa tavaran ja kokeilla sen käyttöä samalla tavalla kuin liiketiloissa tehtävissä vastaavissa kaupoissa on tapana.)
      • Kaikki tuotteen osat tai ominaisuudet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa.
      • Palauttaminen onnistuu Postin konttoreihin, tuotetta EI SAA palauttaa muulla tavalla, jos siitä ei ole erikseen sovittu meidän kanssa.
      • Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Mikäli sitä ei ole valikoimassa, palautamme kauppasumman tilillenne tuotteen tarkistuksen jälkeen.
      • Mikäli tuotteella on muita palautusehtoja, niistä on mainittu aina erikseen tuotetiedoissa. Tuotteen palautus kestää normaalia postia pidempään. Keskimäärin saamme paketin käsiimme 4-12 arkipäivän sisällä.
      • Palautamme tilauksen kauppasumman tilillenne / kortille / luotonantajalle mahdollisimman nopeasti, kun palautus on saapunut meille. Pidätämme oikeuden veloittaa palautuksesta aiheutuneita postituskustannuksia 6,90 euroa.
      • Kilpailu- ja kuluttajavirasto: //www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/
      • Kuluttajansuojalain 6 luvun 15 §:n mukaan sopimus voidaan peruuttaa ja tavara palauttaa ilmoittamalla siitä elinkeinonharjoittajalle 14 päivän kuluessa vahvistuksen taikka tavaran vastaanottamisesta.

 

 Hyväksymme palautukset kun ne ovat edelleen täysin myyntikelpoisia:

• Kaikki tuotelaput tallella kiinni tuotteessa sen mukaisesti kun ovat olleet
• Pakkaukset ehjinä
• Tuote on ehjä
Huomioithan että palautuksen pakkausvastuu on lähettäjällä. Mikäli tuote on rikkoutunut matkalla huolimattoman pakkaamisen johdosta, pidätämme oikeuden evätä palautus.

 

Noutamaton paketti:

Noutamaton paketti ei ole palautus.

Noutamatta jätetystä, meille palautuvasta paketista veloitamme 10,00€ käsittelykulun, joka kattaa pienen osan lähetys-, materiaali- ja henkilöstökulusta, joka paketin toimituksesta on aiheutunut. Toivottavasti ymmärrät tämän! Jos tilauksesi yhteissumma on ollut esimerkiksi 100,00€, palautamme tällöin 90,00€ sinulle.

Oikeiden tietojen antaminen on asiakkaan vastuulla tilausta tehtäessä. Mikäli tiedoissa on ollut virheitä tai puutteita ja toimitusta ei ole voitu toimittaa tämän vuoksi, uudelleen toimituksesta perimme normaalin toimituskulun 6,90€.

 

Palautuksen teko-ohje

WOOLWOMEN PALAUTUSOSOITE JA TUNNUS PALAUTUKSIIN:
sopimustunnus Postille 
659943

Asiakaspalautustunnus on Matkahuollolle 9558682

  • Pakkaa tuote/tuotteet hyvin kestävään pakettiin (esimerkiksi paketti, jossa lähetys on tullut).
  • Laita mukaan yhteystietosi ja kirjoita palautuksen syy nopeuttaaksesi käsittelyä.
  • Vie palautettavat tuotteet postiin pakattuina ja suojattuina
.
  • Kerro postissa kyseessä olevan WoolWomen Oy:n asiakaspalautus ja mainitse meidän sopimustunnus, niin he tulostavat tarran pakettiin.

Toimituksessa rikkoutuneet tuotteet

Valitettavasti kuljetusyhtiö huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto.

Kirjaa havaitut vauriot yhdessä tavaran luovuttajan kanssa rahtikirjaan!

Mikäli havaitset vaurioitumisen luovutuksen jälkeen, ota välittömästi yhteys kuljetusyhtiöön ja tee vahinkoilmoitus! Ilmoita vauriosta välittömästi myös myös meille info(at)woolwomen.fi.

Postin yhteystiedot

www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palaute/

Asiakaspalvelu: 0200 71000 (pvm/mpm)

Sähköposti: asiakaspalvelu(at)posti.com

Pakettiautomaatit: smartpost(at)posti.com


Asiakaspalvelu

Sähköposti: info(at)woolwomen.fi

Sähköpostitse vastaamme niin nopeasti kuin mahdollista, pääosin samana päivänä mutta mahdollisesti myös muutaman arkipäivän viiveellä. 

Yritystiedot

WoolWomen Oy

Tampereentie 272

37560 Lempäälä

y-tunnus 3131563-8

 

e-mail: info(at)woolwomen.fi